2009年3月7日星期六

南極夢.飛翔 (Cool in Antarctic 18 days) Day 14 [D39]

07/MAR (/)

今天早上途經一處, 方圓唔知幾多千萬公理, 不知為何會有數座尖石, 好像叫shack rock??! 播咪通知我們上去影相! 那裡除了奇石外, 原來是滿佈飛鳥的, 不過實在太遠了, 只看到點點黑點白點在石上~~ 在影相途中, 因天雨路滑~~~ 又大浪之下.... 給 『線』了一 『鑊』甘的!!!! (到現在手臂還很痛..... >.<)

整天在船上, 無所事事, 又唔想賴床, 於是便上船尾影飛鳥啦~ 唔敢上船頭了... 有陰影!!!!!!!!!!!!!!

5點聽了一個talk, 講海象如何幫人類探測溫度與天氣.... 就係放一個好鬼重嘅探測跟蹤儀器係頭頂... 就係咁囉~ 其實有興趣想聽的已在頭兩三日講左, 但那三天全 『袒』了在床上, sea-sick~~ 現在只是沒有事做所以去聽一下.... 又唔係好明~ 好鬼眼瞓呀!!!!!! 明天也是在船上~ My god!!!!