2010年2月15日星期一

開年~ 花火~

今日又係返屋企..........開年!

返到去第一時間食左大大碗湯圓~ 之後被迫食左半個冰凍蘋果~ 跟住............... 肚痛~~~

都話唔食架喇, 係要迫人食~ 仲食到飯咩!!! 算啦! 約了朋友晚上睇煙花, 早點出發吧! 再留低又被迫食東食西..... 唔止肚痛咁簡單喇! >.< 天氣唔好, 又落雨又涷, 好在今晚看花火的位置有瓦傘頭, 都無所謂啦! 點解有瓦?? 因為係用錢買返黎囉~ 148大元一位, 今次係第一次, 因為怕迫所以好耐無大時大節去市中心玩喇! 其實好多時花火都有去睇, 但每次都係去到山卡啦咁遠~ 連睇都唔清.... 又何況影呢! 今次唔知點解突然想上船睇, 但可惜好遲至想去, 好多船都已滿, 只剩下又貴又有K的船我又無興趣~ 在網上搵呀搵, 終於比我搵到一個可以安坐碼頭又唔怕落雨嘅地方! 最開心就係比船平好多嘛!!! 又唔洗拋住黎睇, 可以舒舒服服咁放隻腳架仲有櫈仔坐小點吃..... yeah!!!!! 開場前意外地停了雨, 真高興! 對正放煙花位置, 好靚! 不過勁光~ 加上唔識點影, 所以都無乜靚相, 唯有影 video 啦! 下次...... 真係要帶2 部相機至得! hahaahaaaa..... 很感激朋友陪我去睇, 如果唔係都無乜機會咁近睇香港的花火了!!! ^^








「虎鬚」乍現 21萬人夾岸賞煙花


(明報)2010年2月16日 星期二 05:10

【明報專訊】大年初二虎年賀歲煙花匯演先奪天公作美好兆頭,整日綿綿細雨在發放煙花前一刻停住,但在11.5℃低溫兼不穩定天氣下,只有21萬人在維港兩岸欣賞,比去年少一成半。今年首創的虎頭造型煙花,雖只在維港上空乍現「老虎鬚」向市民拜年,但有象徵發財大吉的「8」、「吉」和「金元寶」煙花從天降,沒令市民失望。

觀眾少去年一成半

昨日天氣寒冷有雨,天文臺 早已預計維港上空能見度較低,景色可能較朦朧,前往現場觀看市民亦較去年的25萬再跌逾一成半,但仍有不少人及攝影愛好者早於下午湧到尖沙嘴 海旁一帶佔據有利位置,撐起雨傘等候匯演。

與往年一樣,發放煙花總數23,888枚,寓意生猛發財,為配合虎年和今年上海 舉行世界博覽會,煙花設計增添虎頭及「2010」和「EXPO」圖案,但現場不是有太多市民看到這些圖案及字樣,而且因煙霧不及散去,故尾場煙花效果亦受影響。

陳先生說,完全看不到「老虎」造型,只聽到身旁市民猜想某圖案是否似「貓」。曾先生指勉強可看到EXPO英文字在維港上空分開呈現,但仍無減煙花匯演的精彩程度。一家三口專程由北京 來港度歲的王先生更說,現場氣氛極佳,雖看不到EXPO字樣,但已計劃稍後到上海參觀世博。

天降「桃花」女士愛

匯演歷時23分鐘,以9個不同主題配合不同造型和設計的煙花貫穿,連珠爆發如雨灑下,為現場觀眾帶來震撼效果,意頭甚佳的「金元寶」、「8」和「吉」字煙花圖案和「哈哈笑」造型深受市民歡迎,現場嘩聲四起,今年特設的「洋紫荊」造型煙花,亦令人留下深刻印象,張小姐和陳小姐笑言「桃花」設計意境很優美。

尖沙嘴海港城 每年均會開放停車場予市民看煙花,今年適逢初一情人節,故特設「情侶專區」予99對預先訂位的情侶欣賞煙花,但因天雨關係,最終只有約70對情侶出席。曾先生和女友陳小姐說,原本也擔心下雨會影響煙花效果,但仍感到很開心;將於4月結婚的陳先生和陳小姐指去年經濟不太好,幸未受裁員影響,期望今年工作順利,婚禮圓滿。