2014年3月28日星期五

春之烏蛟騰+可愛油麻藤

烏蛟騰行得太多喇! 今次主要影植物~ ^0^
行程首要目標為"白花油麻藤"....wow~ 好壯觀呀!!!!!!

資料from百度百科 : 白花油麻藤是蝶形花科油麻藤属植物,花淡绿色。攀爬本领强,能象巨蟒般盘绕在大树上;花形酷似雀鸟,开在藤蔓上,吊挂成串有如禾雀飞舞,神形兼备,因此俗称禾雀花。
資料from百草录 : 中药白花油麻藤是豆科植物白花油麻藤的藤茎。中医认为白花油麻藤有补血、强筋骨的功效与作用。

本打算再上釣魚翁....不過天氣唔好... 所以決定改去找白花油....王子~~ :P

原來好易搵~ 只在路邊! 開得非常茂盛, 密麻麻的...尤其樹頂上的...十分壯觀呢!!! 影到唔想走....好特別呀!!!!!!

*** 實在太易找到了, 雖然茂盛....但希望大家影相時唔好破壞到佢地!! 萬二分感激!!! ***

因為路線是走一圈, 回頭又可以再影過~ 真係由早影到晚, 返到出黎差不多天黑...要開閃燈影~ 雖然影黎影去都係果D....但真係唔係好想走喎!!! XDDD

不過可能太茂盛喇! 十二分之多蜜蜂~ 所以影相時都要好小心~~

聽說還有紫色的呢...........