2009年6月25日星期四

墨西哥 Mexico - Los Mochis (Day 20)

(陰/晴/炎熱)

決定邊樹都唔去.... 留返係Mochis等星期五的火車往Creel~ 其實Mochis已沒什麼地方好行, 所以開電腦上一下網, 十點多才出發往不遠的Cerro de la Memoria, 但也要乘巴士前往.... 因為太熱唔想行喇~ 不慳這10p來回的錢了!!! 到達後還要走一大段路~~ 再上一小段石級才去到半山看一下市景.... 可能看多了.... 沒有驚喜! 也不夠高!!!!

乘車回到市中心, 再找一下明天打算去火車站買票的巴士 (72 Chamizal), 在側邊買了一杯街邊小販自製的鮮咋果汁+水+冰(佢地話係鮮咋喎!), 見了很久.... 本來唔打算試~ 不過見人買又好想飲! 只不過6p大大杯, 決定買黎試下.... 又真係好似鮮咋喎! 仲有果肉添~ 只不過加了水同冰.... 唔知有無加糖呢??

回酒店途中給百貨公司的30%...40%吸了進去.... 還買了2件T-shirt, 不用港幣50~
回去立即把它們洗淨, 看看如沒問題.... 明天再多買一件~ 很平嘛!!!!! 房間冷氣一早開了, 所以一開門便有陣陣涼風吹至!!! 開了電腦上網做一下功課, 回到香港便不用那麼忙了~~ hahahaaa...... 但房內接收wifi很差, 尤其今天不繼的斷線~ 很煩! 做吓...等吓...又停吓! 於是便摷晒所有零食出黎清一下倉! 嘻嘻... 還有合桃提子乾同朱古力! 是之前托友人帶來給我慰藉一下對香港食物相思之苦的~~~ ^0^

其實一向沒有吃零食的嗜好與習慣..... 不過坐著乾等很無聊..... 少吃很滋味呀!!!!! 今晚仍然打算去那間快餐店食晚飯, 味道唔錯嘛~ 亦唔想試其他了...免得又係貴夾唔好食的!!! 除了外出晚飯, 應該唔會有其他節目了! 可以早點休息喇!

真係無乜特別... 又唔夠高~~
慶典的面具
博物館內的展品
我的戰利品~~~