2009年12月6日星期日

大埔烏蛟騰半日遊

勁好天呀! 不過都攪到成12點幾至開始行~

都知假日會多人....但又真係估唔到多人成咁? 原來今天有個活動叫"健行日"~ 所以個山頭就好似百萬行咁!!

知道哩條路線源途有食店, 打算留返個肚一路行...一路食, 點知間間都好似擺喜酒咁~ 入到去老闆都唔憂做, 差d啋都唔想啋你~ >.< 好在帶定小小乾糧, 唯有咬住朱古力先囉!!! 係哩d時候先覺得朱古力係咁好味嘅~~ 決定返轉頭至食.... 哩條路線其實好易行, 只係由烏蛟騰往荔枝窩經三椏湧, 去到木板路便回頭, 因為一定要回到鳥蛟騰, 所以跟一眾"健行日"的人山人海在此告別, 回程時真的寧靜舒服多了!!! 可以拍到真正的風景照, 今天的日落很溧亮呢! 對我而言, 這算是 1,2 星級的路線, 易行及舒服, 極之適合這個滕痛腰痛手痛的半傷殘人仕~ 哈哈哈...真係好耐無行山喇~ 好舒服..好舒服...好舒服!!! :P 我係由12點行到6點嘅!