2009年8月8日星期六

充實的一天!

今日好忙....

早上去看 '沖天救兵', 都幾輕鬆同好笑啦! 不過係睇早場, 完全係兒童樂園及合家唱遊咁~ 嘈到7彩~~ 好在播放途中d小朋友無四維咁走姐!!!! 為左慳少少..... 無辦法啦! :P

跟住要帶部DC仔去維修.... 因為無端端入左一位塵~ 經相機店職員查看, 原來係入左係CCD度, 如果要吹塵.... 盛惠三百大元, 三四日有取~ um..... 諗諗先.............

好想學樂器..... 之後去左通利睇價錢..... well~ 都係hold住先啦! e+非常時期! 學住西文先算啦! 報住工聯會玩吓初班先, 如果無半途而廢再考慮長時間嘅course啦!!!

突然心血來潮~ 跟朋友買了一塊又細又貴嘅和牛試! 嘩.... 又真係幾好味喎! 不過係西冷... 有少少筋, 但都好好味! 不過..... 差不多500蚊~~~ 傻架!! 不過.....總算試過啦!!!!!

咁就一日喇!!! 本來打算將幾隻videos剪輯一下, 遲d比班豬朋狗友欣賞嘅! :P 點知攪黎攪去都攪唔掂~ 算啦! 就全套上啦! 唔駛煩! hahahaahhaaaa.................