2009年12月24日星期四

平安夜

今晚訂了戲票到新開的 iSQUARE UA , 真係幾新..... 好多店舖都係未開嘅~~

節日... 差不多全院滿座 , 我係睇 "神探福爾摩斯 Sherlock Holmes" , 由 7點幾睇到 9點幾.... 足足2個鐘頭 , 不過都算緊張刺激啦! OK!

間影院都幾大 , house 2 , 有成14,5行 , 最喜歡就係梯形 , 唔怕比前面個頭擋住! 因為係大斜級 , 其實 G /H /I 都已經係水平 , 都可以唔駛買太高囉!!

下次再去! 已經訂了 "阿凡達 (Avatar) IMAX 3D版" , 痴線架~ 超貴!!!! 不過.... 都幾期待~~~ >,<

睇完戲出黎 , 真係人山人海~ 都唔知有幾多個十年無大時大節出黎同 d 地球人迫喇!!! 去左附近一間好似叫 98。C叫左個石碢雞飯再炒碟麵 , 貴..... 不過又幾好味!! :P

之後決定唔迫返入尖咀裡面.... 走出去彌敦道 , 慢慢行去太子; 因為封了一邊車路 , 所以雖然多人都唔覺好迫.... 反而幾舒服添~ 不過到旺角開始要入返行人路就真係多好多人喇~~ 去到太子已是凌晨12點......... Merry Christmas!!!

WOW....... 可以返屋企! 其實........ 都好攰喇!!! hahahahaaaa................... ^.^