2009年8月16日星期日

魚排垂釣

本打算跟朋友到西貢租1,2小時的小船到海上過一下手癮, 因為聽說現在無乜魚釣~ 有都只係細魚.... 但沒有之前預約, 船家已給訂了, 要5點後才回來~ 但那時只是3點!

四處遊蕩, 想著是否找其他船家好呢? 但朋友不太喜歡不相熟的, 所以心大心細.... 最後經過一個路邊攤檔, 隨手拿了張宣傳單張, 原來是去 '滘西洲' 魚排的, 只是HK$90一人, 比租船平, 而且反正出海又無大魚, 決定入去玩吓!

最快都要5點至有船, 20分鐘入到去! 原本以為只得我們包船, 最後有一家十幾口上船; 去到魚排都只係得我地兩班人, 好多人都搭6點船走了, 我地就要等最後一班9點嘅船~ 本來以為可能太長了.... 4個鐘~ 但原來係唔夠時間玩嘅! 因為果樹可以釣普通魚之外, 夜晚仲可以釣墨魚, 但仲要食飯~ 最後都唔夠時間釣返條墨魚至走~~~

朋友帶了枝 '筏竿' 去玩, 最後比我霸咗!!! 我只係釣到迷你火點一條, 朋友就釣到梭羅2條都係迷你板; 原本仲釣到2條墨魚架~ 都唔細架~~ 不過比佢地走甩左.... 仲係睇住佢走.... 好激氣呀!!!!!!!

晚餐叫左條魚, 原來可以自己去魚籠那裡釣, 釣到幾大條就要食幾大條, 但價錢只有一個, 不會因釣上來的大小而加減費用! 咁......... 當然去玩啦! 原先打算食三刀魚, 但最後上水斷了線~ 可惜! 再試又不幸地勾了魚網, 佢地話拉網取勾d魚就會驚唔再食餌(不過朋友話會食架... 只不過要等, 咁佢地緊係唔想等我地慢慢玩啦~~), 之後唯有改釣紅由 (無三刀咁好食!), 中第一口.... 嘩~~ 估唔到一條都唔係好大嘅魚, 原來係咁鬼大力, 嚇得我後退幾步, 好在拉得實, 其實係怕燒手~, 第二口終於上水.... 不過我唔夠力拉, 唯有朋友接手拋佢上岸~~~ 都有約2斤多, HK$120+40手功=160..... 貴嗎??

食完都差不多9點, 玩多一陣釣墨魚就要走喇!

好在今日都唔係太熱! 不過開始轉黑就要喟蚊喇! 都唔記得帶蚊怕水~ >.< >.< >.<.......