2009年11月1日星期日

半日郊遊 - 西貢萬宜水庫

嘩~ 終於有秋天的感覺喇!!!

早上...... 忙東忙西的, 很快便過去了! 所以差不多下午才出發~ 到達北潭涌巴士總站, 勁多人多車, 尤其私家車.... 幾乎佈滿每個角落~~

慢步油柏路, 微風加上晴空, 真的很舒服呢! 只是...... 中午的陽光毫不吝惜~ 但我喜歡!!! 若太陽先生能跟風小姐配合一下...... 這個週日郊遊便可加上完美的句號了!!!

其實....... 行萬宜係有原因架~ :P

其實............. 係想睇下好唔好入去睇流星雨? 用了約三個多小時步行到東壩 , 因為完全輕身上路 ,但在夜半~ 相信不會選擇步行了!

回程時我們 call 的士 , 咪錶要六十大元左右再加四蚊 call 車費 , 如果在晚上來回計便要百五至二百了~ 所以...... 還是決定到其他地點算了!!! >.< 唔記得帶相機.......唯有用電話影啦~~~