2010年1月9日星期六

結伴南極之友 - 漫遊元朗南生圍

原本定了上星期六的活動, 但因天氣關係, 所以延至今天!

早上家裡非常之冰凍, 穿齊禦寒衣物, 點知熱到飛起~ 步行不久所有羽絨頸巾冷帽等等一切都要塞進背包裡~ 又漲... 又重!

例牌~ 都係唔記得點行啦! 朋友又未去過, 在網上印下了資料, 不過她的有圖片, 所以.....今天變了我跟她玩喇!! :P

南生圍是有它的景點, 可惜我們在內亂走亂碰的..... 最後一個景點都搵唔到~ 不過..... 就去左森林探 險同埋行生死浮橋~~

都唔知點解行行下會入左林嘅?? 但條路都明顯架.... 只不過窄 d 之嘛~ 裡面不時斷木交錯, 可爬可捐... 適隨專便啦~ 不過..... 好多地方都滿佈雀屎, 完全有回到南極小島嘅感覺 ------- 嗅!!!!!

誤闖雀'鬥'.... 帶著禽流感陰影終於爬回大路~~~ 走在油柏路上很累! 行行停停拍拍候鳥, 無意中經過一雅宛, 原來係食店, 見有豆腐花三個大字, 又可休息一下, 想也不想便走進去!

裡面除了豆腐花... 還有燴蕃薯, 公仔麵, 大大南瓜, 巴西龜, 裝胸作勢的狼狗, 荷花池.... 還有一條長長的獨木浮橋! 可能我們跟老闆說了剛剛探險回來, 所以他提意我們去走走那浮橋~~~

當然有興趣啦! 吃過滑滑的豆腐花 (真係幾滑喎!), 在荷花池影飽飽後, 便走到橋頭去~ 不知那是頭還是尾了, 總之看上去完整無大缺啦! 試踏一步..... 因為木板只是用厚厚的發泡膠托著, 所以有些搖晃, 但只要踏在中間便不難平衡! 朋友一個箭步的走在前頭, 浮橋上沒有欄桿沒有繩索更沒有救生衣啦~ 亦不知水深! 也不想變水鴨~ 但那隻甩繩馬騮已走到橋中, 偶有驚險動作~~ 見她搖搖擺擺的又走過一段, 飄著回頭意念的我想 : 既然有前車可鑑..... 好! 適當時候也要練一下自己的膽.... 最近越來越小了!!!

唔洗問..... 梗係走完啦! 不過如果我們是倒轉走.... 那可能真的會走回頭! 因為最後的數段好像有欠維修~ 如果一開始走時已覺如此恐怖, 相信朋友也會早早回頭!!! hahahaaaaa.......

其實老板只是輕描淡寫的說了一句"要小心點", 那裡又沒有什麼的安全設施, 可能水深不及腰吧??! 不過那池塘水色墨綠, 濁不見底所以令人心塞!!!

哈哈, 原本南生圍對我來說已沒驚喜! 今天純粹陪朋友走一轉輕鬆郊遊半天, 估不到有意外收穫, GOOD!!! 而且黃昏時間天氣十分之好, 又有一個黃昏美景, 真的很舒服!!! ^^

朋友有借口下次再去了...... 因為她一個真正景點都未去過!!!! ^o^