2010年4月24日星期六

自駕沖繩 @ day 2

今日好d啦! 晴天.... 不過仲有小小雨!

食完早餐就搭電車去泊港碼頭買船票明天去渡嘉敷島玩一整天! 照預報明日好天的, 不理了~ 買了再算啦! 其實不是旺季, 可以不用預早買的! 有快船及慢船, 35分鐘同個半小時之分, 但快船會早一小時出發又會遲個半小時才回來, 想慢慢玩, 所以買了快船票! ^^

一切辦妥, 便立刻開始市郊遊, 一票通行! 先去首里城, 城樓一半在維修, 可觀性不大, 個人不太感興趣! 走完一圈已不早了, 便先到網上介紹的 首理そば 店吃一個 首理そば, 其實好像只有一款, 並沒有很多選擇~ 但不知為何感覺麵條很硬, 好像有點不熟的感覺, 內配三枚肉! 這....可算是全程感覺最差的一間??! 但這是網上很多人推介的~~

之後順著去 金城石疊路 / 玉陵 及 識明園, 本打算步行往識明園, 但最後還是決定乘巴士, 220y不過要轉車, 到門前下車! 較喜歡的只有識明園~ 之後再乘巴士回新都心, 在酒店附近有站! 之前本打算去 旧海軍司令部, 但最後因時間不夠, 唯有取消!

晚餐又跑到國際通, 找了一間鐵板燒, 選了牛及龍蝦, 哇哈哈~~~ 都ok啦! 本來想試石垣牛, 但未找到合意的~ XD
為了散一下滿身的BBQ味, 又走到市場街內逛, 今次要找所謂的 "甜甜球", 找了很久也未找到那店子, 但路過看到一個個炸起的球型糕體, 只是100y一個便買來跟朋友試試, 味道都ok啦! 又熱熱的, 剛炸起不久, 新鮮!!! 最後終於找到了"甜甜球"~ 原來就是之前試的, 只是形狀大小及味道不同, 所以價錢也有便宜一點的~ 哈哈! 不知為何常常都是試了才找到!!!!

在附近還試到了 海葡萄, 個人感覺可以接受喎! 因為是一串串的像提子, 但是非常細粒的, 有點像魚子的感覺, 爽!!!

今個旅程其實都幾趕~ 又係貪心囉! 8日其實只有6整日, 要玩晒所想去的地方其實無乜可能, 加上又要就天氣~~ 不過要租車玩..... 如果今次唔去埋又好似好浪費, 都唔知幾時再有機會租車玩嘛!!! 哈哈.... 趕就趕D啦~ :P