2009年5月29日星期五

厄瓜多爾 (Ecuador) - Quito (Day 122)

(陰/小雨)

想多睡一點也不可~ 晨咁早4點幾有人拍門.... 跟著唔知幾點開始人來人往, 唉~~~ 典至8點鬧鐘嚮才起來, 問了診所在那裡, 差不多中午先去上網, 順便影印 BOG-MEX 的 -ticket, 再去搵診所, 但他們完全不懂英文, 在附近找了一間大型的醫院, 但說要他們出證明信便立即洒手另頭, 點我去其他醫院~ 再去另一間真正的醫院.... 又係無人識英文! 都係自己唔好.... 無抄低有英文的醫院~ 最後決定放棄, 去周街都係既葯房買了點葯, 佢地唔會成盒葯賣比你... 只是取了某數量的葯...2日?? 早晚各一次~ 希望真係2日就好翻晒啦?!!! 8粒葯.... U3! 終於完成今天最主要想做的事, 跟著去買麵包今晚晚餐和明天早餐的~ 真係要早早休息了! 如果唔好... 還有成個月的行程不知怎辦了?!!!

打算明天便走.... 唔係好想晨早4點起來乘車去 Otavalo 的 Saturday Market! !! 還是乖乖食葯多休息好了!!!! 唉~ 捱左4個月都無事..... 帶來的咳葯水又懶醒的晨早掉了~ 最後才來病!!!!! >.< 在厄瓜多爾好像沒有去過什麼特別的名勝... 火山湖無去.... 雪山無去.... 最後連市場都去唔到! 哈哈~ 真係要留待下次再去了! 行程差不多完結, 明天便會直接去哥倫比亞, 在波哥大休息等待另一個新的開始 ---- 墨西哥, 中美洲