2009年4月11日星期六

阿根廷 (Argentina) - Salta (Day 74)

(陰/早很涼)

今日7點幾便起來, 昨天沒有去... 本打算早上再去 Cerro San Bernardo, 但勁陰天, 唯有先去廣場將所剩的阿根廷錢換回美金啦!

之後再去 Av. Entre Rlos 同 Mitre之間的 corner 位搭巴士(7E)去 A San Lorenzo, 約20-30分鐘車程, 係一個小郊區, 沒有什麼東西看, 原本是想去行那裡的山 Reserva de La Quebrada, 但原來要付A12, 一來已將所有pesos換回美金, 2來要A12咁貴又唔好天~ 所以決定唔行! 之後慢慢步行去 San Lorenzo 的市中心, 再搭巴士返 Salta!

大約2點左右回到hostel, 見無人爭電腦, 即刻去上網同搵資料啦! 打算5點半左右上山.... 但天色依然陰暗~ 最後都係去唔成!!!!