2009年6月27日星期六

墨西哥 Mexico - Creel (Day 22)

(陰/小晴/大雨/大雷雨/水浸/涼) Crepe - Copper Canyon railway

心情沉重~~ 此時此刻..... 行雷閃電傾盆大雨馬路水浸.... 雷鳴一個比一個大~ 想嚇死人咩!!!!

坐在床上.... 看著大半落地玻璃窗外的景致.... 無奈!!!! 現在晚上8點左右啦! 這個墨西哥旅程.... 除了想看那些亂石遺址外.... 便是坐這個聞名的火車之旅, 可惜天氣時好時壞..... 中途還下了一陣大雨~ 就這樣完成了整天的火車峽谷遊......

早上鬧鐘竟然準時叫... 不過只是估計的時間, 因為鬧針跟時針已經意見分歧~ 唔肯企埋一齊喇! 所以都只係斷估~~ 酒店姐係酒店..... 唔似'龍門客棧'咁無口齒!!! 準時打電話 morning call 我! 所以今天好順利咁坐巴士去到火車站, 時間尚早唯有耐心等待啦! 火車亦是7點準時開出, 開始至El Fuerte的一段沒什麼特別的風景, 所以最佳是用來補睡, 11點半左右便有工作人員過來跟我們說6,7分鐘後會經過聽不到什麼名字的河道, 之後便很多人開始出去卡與卡之間的位置等影相, 大部份都是本地人, 遊客真的不多! 外面實在多人.... 真不夠當地人的耐力, 一直站著不走~ 最後都係決定返自己的窗口位影算了! 雖然玻璃窗有污點之餘又落了一場大雨, 更加污上加污~ 唯有左就右就的~ 很多靚景都趕唔切就位便飛走了!!!!!! 最後一次通知我們是3點45左右到達的站 'Divisadero', 在那裡會停10分鐘給我們影相, 就係影最出名的Copper Canyon啦! 之後便沒有什麼特別了!

由Los Mochis 出發, 大部份的靚景都在右邊(right); 除非唔開冷氣.... 一開便變了雪櫃~ 好在有帶備飛機毯; 其實坐位都夠寬敞, 足夠放我的大喼.... 係其它位置~~ 偏偏咁啱給我的是最窄那行....SHXX!!!!! 放了喼我的腳便完全動不了~ 好在買隣坐的人見我放喼放唔到腳, 其實車卡唔滿, 便沒有坐側邊的座位了! 實在太好喇~ 除了不用頂腳外, 出入影相也方便得多!!!

火車竟然會早到~ 不到5:30pm便到達, 時間表是1745的~ 在火車上已有火車的職員來推銷旅館, 但那間也是我打算去的, 於是下車便跟了一部van仔去那旅館, 原來只是轉個彎便到, 相信行都不用3分鐘吧! 同車有6人連我..... 大家都覺得好笑!!!

照例要了間私人房, 住慣了感覺較舒服方便和安全, 所以dorm平50p也不要了, 況且只是平50p要同幾個人一齊爭廁所.... 唔制!!!

200p包早晚餐.... 因為無冷氣的, 之前在 Mochis 120p 已有交易, 所以200p都唔算係好平咋!!! 只不過這裡早晚都涼, 無須冷氣! 但在這旅館參加團便不便宜了! 他們開價很高, 未去其他旅行社格價... 所以還未決定跟唔跟團去玩! 而且天氣又唔好.... 考慮下先啦!

出外逛了一會便回去等晚餐, 真的十分簡單, 一個湯二片薄餅, 主菜也只是2片三角薄餅含著芝士再加一點薯蓉和一點豆蓉~~ 算啦! 只係懶得出去四圍搵食, 都飽嘅!!!!!

上房不久便開始落狗糞... 勁咆哮了!!!!!!! SAD........
今晚好落晒佢喇! 明天出太陽.....唔該!!! Por Favor!!!

途中....
途中...
全程自己玩洋娃娃的小女孩
途中...
在火車站賣手工藝的Tarahumare民族小女孩
停十分鐘...咁大把比我地影相嘅Divisadero
Divisadero
Divisadero
從旅館看到的街景
小得可憐的晚餐