2009年8月29日星期六

深圳日遊

拉著朋友衫尾.... 今天深圳一日遊!

其實想買旅遊書, 香港的實在太貴, 平常一般喜歡到圖書館借然後影印需要的~ 本來並未決定是否會買...... 但看後發覺又新又輕又便宜, 所以決定買下來, 沿途一面用一面掉..... 起碼不會心痛!!! 還買了一本 "多功能漢語字典" , 給老爸的, 他找了很久.........但忘了那是簡體字~~~ :P

都來了深圳, 也到羅湖城逛一下吧! 買了一點兒東西, 可惜我不太喜歡按摩, 癢癢的~~ 所以朋友便不能去了! 好吧~ 下次我唔按摩..... 都可以按腳嘅!!!!! ^^

還以為會6點前回香港, 但最後盪盪吓..... 9點多才回到, 再去食晚飯, 因為不很餓.... 所以只要了一個湯一個紅燒豆腐再加一個清炒菜, 以為今次應該不用捧著肚走了吧! 點知.... 最後連送的糖水也吃不下.... 索性唔要啦!!!!

實在很飽.... >.< 於是決定去黃金海岸跑2個圈~~~ 傻啦! 行2個圈咁多啦! :P 最後......... 12點幾至返到屋企!!! 時間過得實在太快喇!!!!! 回家後放下所有東西, 什麼也不做, 立即沖涼瞓覺.... ZZzzz zzz zz z (由元朗去真係又平又方便! 坐van仔只不過7大元已到落馬洲關口, 過對面上去就可以過關; 平日又唔多人好快去到, 到左福田側邊又已經係地鐵, 2-5蚊人仔又可以去到書城或者羅湖城! 不過可惜空氣唔多好~ 回程時有點喉嚨敏感, 朋友就鼻敏感~~~)
價錢唔貴! 但其實都幾細碟!!!
勝在可以試多幾樣野~
埋單都唔平架, 因為收人仔嘛~~

遲左發現..... 羅湖城日落!
黃金海岸的月亮

軍曹!!!!!