2009年6月28日星期日

墨西哥 Mexico - Creel (Day 23)

(大晴/小熱) Join tour - [Tarahumara valley (Cusarare) / waterfall / Arareco lake]

果然好天, 仲係勁好天添~~

8點左右起來, 因為早餐至9~ 早餐比較豐富, 有例牌無味薄餅, 有好好味, 原本以為係乳酪嘅東西, 有香蕉, 原來還有炒碎蛋及真正pancake加焦糖, 都唔錯!! 早餐後本打算休息一天, 去逛街買野~ 之後再上不遠的山; 但旅館職員問我們跟不跟團, 但要250p.... 當然唔跟啦! 咁貴... 其實都無打算去講價了, 但有一女住客跟他們說100p便去, 原以為差太遠會不肯, 點知最後應承了(回來後去其他旅行社看也只不過120p.... 250p實在太離譜了~~~), 立刻拿東西起程, 其實他們已遲了很多出發!

一共8, 先到Tarahumara valley – Cusarare, 很近的, 那裡的石頭形狀特別, 亦是 Tarahumara小數民族的居所, 風景也很漂亮! 再前往較遠一點的waterfall, 仍然屬於Cusarare, 停車後還要走4百多米山路入去, 但現在水不大, 所以完全不壯觀~ 最後我們到Arareco Lake, 只逗留了20分鐘, 如果要遊湖便要自己步行回去旅館, 因為湖很大... 回市中心約7km路程啦!

回到旅館只是2點多, 出外走走市中心, 買了點東西! 又到巴士站及旅行社問了明天的行程交通便回去等晚餐, 5點多又開始行雷了, 但今天只是乾行雷, 半邊天灰半邊天晴! 真奇怪~~


Tarahumara valley
Tarahumara valley
Tarahumara valley
進入瀑布前
瀑布~
Arareco Lake
在市中心的石山
買左2條手鏈.... 同埋.....
一個唔知係唔係羊皮定係牛皮嘅鼓~~ :P