2009年5月31日星期日

哥倫比亞 (Colombia) - Ipiales (Day 124)

(大晴)

本來以為十點有車, 原來要十點半才有, 車票標價95000p, 問佢有無平d嘅? 有.... 92000p, 去到買票唔夠錢! 只有90000p.... 無問題! 照收~~ 奇怪! 之後問同車的本地人..... 85000p~~~ >.< 最後11點半才開車, 之前問售票員, 說20小時可到! 但別的公司說25小時? Lp也是25小時, 半信半疑..... 沒有停太多車等客, 只停了3,2個大站上落客, 但中途因前面有交通意外, 停了差不多成個鐘~ 晚上停某地方晚飯, 沒有買東西吃, 以為會有小食可買.... 不懂西文又沒有價錢表, 唯有跟人叫.... 最後要8500p埋單~ 重係唔好食嘅!!! 只吃了一點點~ 因沿途都是山路勁多彎, 已經開始暈車浪, 所以唔敢食太多~ 途中風景美麗, 尤其右邊! 巴士有冷氣, 窗是密封的, 所以晚上會涼; 而椅是semi-cama, 都算放得很低, 跟巴西阿根廷的車差不多, 但除了廁所.... 什麼都沒有的, 食/水/毛毯等全部請自備!!