2010年3月5日星期五

美國阿拉斯加(USA Alaska) - Anchorage Day 11

05/03/2010 (Fri) Puffin Inn (U96.11/Twin beds + Rollaway) **唯一一間有早餐, 都唔錯添! 平亦新~ 正!!!

今天會搬到附近的Puffin Inn, 比hostel還要便宜一丁點, 但空間較大不過無廚房, 只有微波爐, 床也只有2大張, 另一張是要加的摺床! 搬好行李後便出發, 今天也很悠閒, 首先去那個 The 75th Fur Rondy Festival, 原來只是一個 fun fare, 沒什麼特別; 之後在附近逛街, 到Hilton Hotel影北極熊及灰熊, 再到河邊影相, 有冰河有雪山, 可惜天色陰暗, 早上還下了陣雪~

之後去吃午餐, 我沒有買東西, 因為要清一下帶去的乾糧, 離開前又去了火車站及看狗拉車, 再去超市買晚餐回旅館吃; 晚上洗白白時, 團友無故駕車出走, 回來一問下, 原來原本訂了那間hostel扣了我們今晚的錢, 所以明天又要搬回去之前那間hostel, 因為唔夠時間取消, 如果唔住都會照收錢~ 哈哈! 今次真係攞黎攪喇~~~ 其實Puffin Inn真係唔錯, 可惜Spenard無情講, 我地被迫又要搬行李返去!

明天要去看Iditarod Trail Sled Dog Race, 又要早起!!!!
















第十一日其餘相片