2010年10月30日星期六

火車閒遊大台灣 (一)

台中 [大晴]

早上99, 第一次坐長榮, check-in時拿了贈品, 現在只剩伴手禮劵, 什麼車票/花展劵早早已派完~~~

個多小時機程, 沒有再留意有無delay了, 只知過關很快, 完全未有隊~ 出去見到一部換散子機, 反正要等行李, 便把玩了一會, 換得滿袋硬幣~~~

行李等了一會才到, 12點多離開大堂, 對正出口便是 i-counter, 立即去拿免費的 '3G寶貝卡'(內有nt$100的), 點知原來留了寶貝機給我, 擾攘一番~ 幸好有後備在counter, 否則行李又要重數十kg!

一切辦妥, 取了地圖便立即前往車站, 原本打算乘巴士到桃園火車站再轉乘火車直奔台中, 但要等半小時有多, 四處張望... 發現原來有一部是直接去台中火車站附近的($240), 問價後原來比轉車更正! 唔駛諗啦! 起碼唔洗轉黎轉去又要趕火車, 就算貴小小都照上呀!!!!

終於坐了2個多小時, 1點多開車3點多到達! 台中真係勁好天! 在桃園那邊還是陰天加下雨, 都唔係隔好遠姐~ 真奇怪!!!

巴士不是停在正正火車站, 走了一段路, 到火車站正前方的中正路找旅館, 最後找到一間橫街內的小店 $750, 房間極細~ 不過勝在房內有lan線上網, 同埋都算清潔!

出去逛逛, 順便找一下明早的車站位置便回去! 台中未有時間玩呢~ 留待回來再玩!

其實旅館附近全是小食店, 真係好方便, 想早點休息, 草草吃了碗餛飩麵便回來整理相片+休息!