2010年12月8日星期三

遲來的..... 馬爾化夫游記~ : P

終於有時間整理馬代的相片喇~ 係9月尾出發架~

等了又等...... 終於完成數十年前的心願! 係遲左 d d..... 不過總好過無嘅! 知足!!!! ^^

去左8日, 因為要就生日, 所以係一個唔啱季節嘅月份去左, 有 d 失望~ 難得去到.... 但都睇唔到我好想好想睇嘅野, 就算睇到都好少好少, 而且又大浪, 不過..... 始終果句啦...... 知足常樂!!! :P

好啦! 唯有又等下次啦! 如果有機會嘅話~~~

哈哈哈! 好耐無玩過浮潛, 第一日都唔係好慣, 不過..... 之後就日日都唔想上水~ 如果唔係大浪.... 真係會玩到天黑至返去呀!!

所以呢.... 其實都唔需要訂間咁貴嘅房, 因為差不多全日都唔會係房, 下次就可以訂D平房再去玩過~ 下次一定要去玩樽潛, 要去同鯨鯊 / 蝠鲼 / 海龜 / 海豚 / 鯊魚一齊游水~ 就咁話啦!!!!!!