2014年6月2日星期一

熱煱上之雙.門.遊

如果唔係因為平.....都唔想經大陸~ 但土樓其實我又好想去影相! 算啦! 如果佢唔係係大陸就好喇~~
一般去金門都會經由廈門坐船前往, 中/港/台3地交通費唔洗一千大元! 以平+順路為借口....就玩埋土樓啦~~
如無計錯....台灣共用不超過一千港銀.....但大陸就差不多用成二千港元呀~~~ X(

唉...算吧! 錢財身外物!!! :PPP

不過真係好鬼熱又不時下大雨, 所以這個季節真係唔係好適合旅遊!!!
又熱又下雨又多蚊.....真係相都無心情影呀!!!!!



金門 + 廈門 (5天遊)

一般都是這樣安排....因為便宜得多!

唔係好想返大陸....但又一定要經過.....所以順便去埋土樓!

土樓, 是我想去的景點之一, 可惜位於中國, 所以一直都去唔到! 今次可有一個借口前去了!!!! 但選擇的時間不合適~ 又熱又下雨又多蚊.....真係相都無心情影~ 但.....總算是到過了!!!!