2010年10月1日星期五

遲來的..... 馬爾代夫游記 (八)

哎呀.... 最後一日喇~~ 明晚要走喇~~~ >.<

今天的日出最靚, 影到爆卡~~ 本來報了下午2點的 manta ray safari, 但因探子回報說沒有manta的踪影, 所以提意我們轉去另一地方玩 snorkeling advanture, 可惜.....用了十多分鐘講解那裡的環境, 但剛完畢打算起程時突然狂風暴雨, 一直下過不停~ 最後被迫取消! 好失望~ 最後一日.... 最後一個機會出海都沒有了, 但錢就慳返唔少!!!

等了很久, 雨細了點, 也差不多3點, 便到reception取key換房! 原來他們換給我們是water villa with pool, 哈哈! 去唔到睇manta, 於是立刻改回房間, 去多左嘅小型泳池度玩~ 沒有下海浮潛了, 天氣唔好浪亦大了!

因為sunset房間, 可在房內看日落, 但只看了一半, 不久便又開始一片污雲~ 這個馬爾代夫之旅便這樣完結了!!!













沒有留言:

發佈留言