2014年3月23日星期日

3/4紅紅赤洲綑邊遊

一如既往....唔知行過邊~
抄回來的行程 : 赤洲北灣登陸>麒麟排>羊角頭>赤洲洞>棧道奇穴>赤漠迷城>赤洲西岸>大環完成綑邊 :P

估佢唔到咁好天! 唔大風仲要大太陽~ 晒C了!!!

第一次玩綑邊...好好玩!!! 但途中有3,2個難位...其中一個...像我這樣手短腳短又膽小的差...點過不了! 不過只要有多一隻手一隻腳...今次還有多一個膊頭~ 一切...又變得容易得多了!!! 尤其是那不可多得的堅壯背肌...輕輕一踏如燕飛!!!!

Oh...sorrry!!! 我只係想多謝借出膊頭那位山友! 感激感激!!! :DDD

今次實在要做很多手部運動...所以現在2隻手都好鬼攰~ 後日又有得玩喇! 快D好返啦...唔該!!!!!

都係唔講咁多喇~~ 赤洲實在漂亮, 值得一遊! 不過要包船去~ 今次只綑了3/4個島~ 首領話餘下1/4無乜野睇!!! 我又行得慢...我又超喜歡停低影相...我嘅首領又趕時間...所以3點幾就走喇~ 既然咁早....就去西貢食個糖水再歸家晚飯啦!!! \^0^/









沒有留言:

發佈留言